*Қазалы ауданы білім бөлімі. Қызылорда облысы » Оқушыларға кеңес » Оқушыларға кеңес

**

Оқушыларға кеңес

 

Оқушыларға кеңес

 

Адам қалай өзіне сенімді бола алады ?


1.Өзіне және өз өміріне сенімді адам, өзінің жекеқұндылықтары мен мінез ерекшеліктеріне еркін басшылық жасайалады.

 

2.Әр адам - өзіне-өзі жоғары төреші, өзінің ойы мен сезімін,мінез-құлығын өздігінше бағалауға толық құқы бар.
3.Әр адам өз әрекеті үшін біреудің алдында ақталмауға және кешірім сұрамауға құқы бар, егер кінәсі болмаса.
4.Әр адам басқа біреудің мәлелесі үшін жауап беруде өзініңшешуіне мүмкіндігі бар.
5.Әрбір адам өзінің шешімін өзгертуге толық құқы бар, өйткені ол өзімен-өзі болғысы келуі мүмкін.
6.Адам өзінің дүниетанымын, өз көзқарасын әр түрліжағдайларға байланысты өзгертуге құқылы.
7.Әр адам қателесуге құқылы.
8.Әр адамдың бір нәрсені білмеуге құқы бар.
9.Әр адам біреудің қамқорлығынан тәуелсіз болуға құқылы.
10.Әр адам өз еркімен қисынсыз шешімдер қабылдауымүмкін.
11.Әр адам бір нәрсені түсінбеуге құқысы бар.


 

Оқушыларға кеңес

 Депрессиядан қалай арылуға болады ?

 

1.Торықпаңыз. Есіңізде болсын, адамның ішкі жағдайы, көңіл-күйі өзгермелі, депрессия ерте ме, кеш пе өтеді де, қуанышты,сергек көңіл-күй келеді. Депрессия міндетті түрде өтетініне, әруақытта сену керск.

2.Құтқарушы құралыңыз сияқты ішімдікке немесе темекіге

 

ұмтылғаннан пайда бар ма? Өмірде одан да басқа көптеген

денсаулыққа зияны жок, депрессиядан шығаратын тәсілдер бар,олар - жақсы әуен, достармен әңгіме, спорт, серуен, көңіл көтеружәне т.б.

3.Сіздің көңіл-күйіңіздің нашар болуының себебі неде екенін түсінуге тырысыңыз. Мүмкін, бұл белгілі адамдармен таласта,жеке басыңыздың шешілмеген мәселелеріне, шаршауыңызға немесе көп уақытқа созылған стреске байланысты болар. Мұндайжағдайда Сізге өте ауыр әсері бар негізгі себептерді болдырмағаныжөн болар еді. Оларды ең болмаса азайтуға не сол мәселелергеөзіңіздің қатынасыңызды төмендетуге (азайтуғаа, өзгертуге)

 

міндетті түрде тырысу артық емес.("Ал, мағанбұл керек те емес","Не болса, сол болсын!", "Бұл туралы менертеңойласам даболады!").

4.Көбінеседепрессияға себепкер болатын - жыл мезгілі.

 

Мысалы, көптегенадамдар үшін, көктем айы– психологиялыққатынастыңеңқиын кезеңі.Бұл мезгілде шаршауға, өзіңізге"көптеген істерді" жүктеуге болмайды. Өзіңіздің денсаулығыңыздыкүтудің үлкен мәні - витаминдерді қабылдау, таза ауа,бірқалыпты және уақтылы ұйқы болған жөн.

5.Өзіңізді ойландыратын мәселелерге қайталап соқпауғатырысыңыз. Өмірдің үйреншікті ырғағына түспеңіз, бірақ шаршамаңыз.

6.Көңіл-күйіңіздің қолайлы сәттерінде, Сіздің өміріңіздеболған қуанышты және жағымды кездерді, сол бір бақыттыуақыттардың кішкене бөлікттеріне дейін еске алу. Қолайлыжағдайларды қайтадан бастан өткізгендегі сезіну пайдалы.

7.Өзіңіздің таныстарыңызбен достарыңыздың арасындағы әңгіме кезінде бейтарап тақырыпта сөйлескен жөн. Өзмәселелеріңіз туралы "ойламауға" тырысыңыз. Әйтпесе Сіз өзжағдайыңызды ауырлатасыз.

8.Ең бастысы: депрессия кезінде маңызды шешімдердіқабылдамаңыз. Бұл мезетте көптеген мәселелер бұрмаланғанқалыпта қабылданады. Адам кызбалықпен әрекет жасауы мүмкін.Ол туралы соңынан өкініп немесе өзінің қате жібергенін, кінәсібар екенін сезінуі мүмкін.

 



 

 

 

1.Стресс дегеніміз не?
Алғаш рет стрессті ғылыми тұрғыда Канадалық ғалым Ганс Селье сипаттаған.Бұл сөздің ағылшын тілінен аудармасы «Кернеу,қысым» дегенді білдіреді.Ол тәннің қоршаған орта тарапынан жасалған оқыс әсерге жауабын анықтатады.Яғни стресс тосын жағдайда қанға қажетті гармондардың жедел іске қосу,басқа да көптеген физиологиялық процестерді қайта құру арқылы тәнге сыртқы әсерге тойтарыс беруі үшін өзінің ішкі мүмкіндіктерін пайдалануы.
Ғалымның айтуынша,стресстің негізінен алғанда мынадай үштік белгісі бар:
1. (Бастапқы кезең), «Үрей сатысы» бұл қысымның алдында болатын кезең. Мысалы,бұдан былайғы тағдырыңызды шешетін сынақ алдындағы толғаныс.Бұл кезеңде стресстік салмаққа бейімделу процесі өтіп жатады,егер осы кезде үрейге төтеп бере алмасаңыз өліп кетуіңіз мүмкін.Мұндай жағдайда шығыстың ұлы ғұламасы Әбу Әли Ибн Сина тарапынанда баяндалады. Ол мынандай қызық жайтты сипаттайды.Екі қойдың қасына торға салынған қасқыр қойылады.Сонда жыртқыштың тура қақ маңдайына байланған қой қорқыныштан (стресс) көп ұзамай өліп кетеді.

2. Стресстітің жүзеге асуы.Ол тәннің бейімделу мүмкіндіктерінің іске түсуі арқылы орындалады. Қажетті арнағабағытталған қуат қиындықты жеңуге көмектеседі. Сол арқылы алғашқы қорқыныш сезімін жеңесің. Ал егер қысым ұзақ уақыт бой бермесе, тән мүмкіндігі шектеулі болғандықтан оған төтеп бере алмайды. Ұзақ стресс және қиын жағдайдан шығу мүмкіндігінің жоқтығы жүйке стрессіне душар етеді.Организм өзінің бейімделу мүмкіндіктерін тауысады.Гиперстресс немесе дистресс соматикалық адреналдық жүйенің қорларын құртады. Ал қысқа мерзімді стресстер тәннің белсенділігін арттырып ширатады. Мысалы,спортшы жарысқа қатысу,артист сахнаға шығу кезінде толқу сезімін жеңу арқылы табысқа қол жеткізеді.3. Постресс – діңкенің құру кезі.Ұзақ уақытқа созылып,жүйкеге үздіксіз қысым жасалуы әбден діңкелетіп денсаулықты бұзады.Стресстен тек жүрек талмасы,қан қысымы,невроз не болмаса жүйке аурулары ғана емес асқазанның ойық жарасы туындайды. Естеріңізде болсын !Егер сіз жоқ дегенде он минут күлсеңіз ағылшын психологтарының айтуы бойынша,сіздің ұйқыңыз тынышталып,санаңыз серігіп,жігеріңіз артады.Егер өлең айтқанды ұнататын болсаңыз және де өлеңді күнде айтсаңыз онда өміріңіз әлдеқайда ұзарады. Зерттеулер көрсетіліп отырғандай ән салу тек қана кеуде бұлшық еттерін ғана дамытып қоймайды,сонымен қатар жүрек бұлшық еттерін де нығайтады.Егер сіз сөйлемдермен сөйлеуді ұнатсаңыз және әрбір айтқан сөйлем сипаттамаларыңыз алты секундтан артық болатын болса, онда тыңдармандарыңыз нашар түсінеді. Неміс психологтарының айтуынша мұғалімдер секундтына екі сөзден артық сөз айтпауы керек. Яғни неғұрлым сөйлем қысқа болса,соғұрлым ол балаға түсінікті болады.

 


Оқушыларға кеңес

 


 Өмірге қуанышпен қараңыз !!!

 

1. Оптимист болуға тырысыңыз.

 

Табысқа жетумен әріптсетеріңізбен жақсы қарым қатынастың ең дұрыс жолы, орнықты көңіл – күй мен кез келген мәселеде оңды шешім ұстану. Оңды эмоциялар – жұқпалы келеді. Көңіл – күйіңіз үнемі көтеріңкі болса, достарыңыз да, жанұяңыз да, оқушыларыңыз да өмірег қуанышпен қарауға берген мүмкіндігіңіз үшін сізге ризашылық сезімге бөлейтіні анық.
2. Қорқыныш сезімін жеңуге тырысыңыз.
Көңілде ұдайы қорқыныш сезімінің (фобиялар) болуы (ол тіпті абстрактілі қорқыныш болсын) – адамның жеке тұлғасын жоятын психологиялық инвлидацияның бірі формасы. Оған өз бетіңізше қол жеткізе алмасаңыз психолог пен психотерапевттің көмегін пайдаланыңыз.
3. Өзіңізбен өзіңіз жеке болуға уақыт табыңыз.
Кез – келген адамға жалғыз өзі қалып, өмір туралы, өзі туралы, пайда болған мәселелерді шешудің жолдары туралы ойлануға, серігуге, демалуға жеке уақыт керек – ақ. Бұл әсіресе мінез құлқы интровертке жататын адамдарға айырықша керек.
4. Айналадығыларыңыздың сізден тым көп нәрсе талап етуін болдырмаңыз. Қолыңыңыз тиіп, мүмкіндігіңіз болған кезде өзгелерге көмектесу бір бөлек те,адамды ұдайы басқа жұмыстарға «жегіп қойю» мүлдем бөлек нәрсе. Мұндай жағдай қайтала берсе,адамда біреудің өтінішін орындай алмағандықтан, өзін ұдайы кінәлі санау сезімі пайда болады.Кейде аздап эгоист болған пайдалы. 
5. Өзіңізге ұнамайтын нәрсені ұнайтындай кейіп танытпаңыз.
Өзіңіздің сезіміңізді зорықтыру өте үлкен өмірлік энергияны қажет етеді.Көңіл күйіңіз бұзылады. Жеке тұлғалық қасиеттеріңізге нұқсан келтіреді. Батылдау болыңыз.
6. Өз баларыңызға артық қысым жасамаңыз. Жұмыста педегогикалық 
профессионализм таныта отырып,көптеген ұстаздар оны үйде де жалғастырып отырғанын бақамай қалады. Нәтижесінде балаларға артық талаптар қойылады. Сондықтан өз балаларыңызға өзімен өзі болуға, өзін-өзі танытуға мүмкіндік беріңіз. Олар тек сіздің талаптарыңыздың мүддесінен шығуға талпынбайтын болсын. Олар өздері қалаған нәрсемен айналысқанда ғана өзіне деген сенімі артады.
7. «Бұл менің қолымнан келмейді» деген сөзді сирек айтуға тырсыңыз. Егер өзгелер сіздің мүмкіндіктеріңзге сеніп тұрса, өз күшіңізді неге сынап көрмеске? Сізге жаңа нәрсені бастауға өтініш түскен жағдайда, мұндай ұсыныстарды жіберіп алуға тырыспаңыз.
8. Көпшілік алдында сөйлеуге тартынбаңыз.Үлкен аудиторияның алдында сөйлеуге мүмкіндік туған жағдайда, одан бас тартудың қажеті жоқ. Көпшіліктің алдында сөйлеу өз ойыңызды қысқа да нұсқа жеткізе білу, үйретумен бірге табысқа жету үшін керекті қасиет,оқушылардың алдында стериотивті сөйлеуден де арылтады.
9. Дене сымбатыңызға көңіл бөліңіз. Дененің сымбатты болуы адамның психологиялық жағдайына әсер етумен қатар,оқушыларға үлгі бола алады.



Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
Добавить

Комментарии

11 декабря 2016 13:22 ihiwyrub

Try and weihnachtsgrüße select create assignments for the kids which are grow older-proper. When a venture has a number of sophisticated methods, try breaking it into a thing that the kids are capable of doing. For instance, maybe you have a younger youngster as well as your undertaking may possibly demand warm stick. You should see whatever they is capable of doing as you manage that exact career.

Популярные новости

Календарь новостей

«    Январь 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

Новости МОН РК

Fatal Error

Fatal Error: could not open XML input (http://www.edu.gov.kz//kk/rss)

Школы

Ваше мнение

Сколько Вам лет?

до 15 лет
16-17 лет
18-24 лет
25-39 лет
от 40 лет
Результаты